0 Solrosor & Dill // Sunflowers & Dill

sunflowers, solrosor, dill, solrosor dill, sunflowers dill

Det är något visst med solrosor.
Man blir liksom alltid glad när man ser dem. Varje år tänker jag att jag minsann ska så solrosor, de är ju trots allt så lättodlade. Men det blir aldrig av, inte i år heller. Däremot odlar alltid mina föräldrar dill, så där brukar jag norpa till mig några kvista...

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

There is something special about sunflowers.
I always get so happy wheni see them. Every year I think that I will grow sunflowers, after all they're so easy to grow. But some how I've never done it, not this year either. However, my parents always grow dill, so I use to pinch some ...




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips